Blood Raven:血乌

 

1."Join my Army of the Dead!"

“加入我的尸体大军罢!”

 

2."My Army will destroy you..."

“我的小弟便会灭了你条废柴丫!”

 

 

Countess:女伯爵

1."Here for a bloodbath? hehehehe..."

“你也想来洗个血浴?呵呵呵呵~“

(注:COUNTESS的典故是中世纪的伊丽莎白·巴托利,关于她的资料以后再说,总之习惯是用年轻女孩的鲜血来洗澡)

 

2."Your blood will boil...."

"汝血...即将沸开...."

 

The Smith:铁匠

 

1."I shall make weapons from your bones!"

“用你的骨头做武器!”

 

2."Ahhh! your souls are fume in the Hell Forge!"

“啊....!你的灵魂就是地狱熔炉的燃料啊!”

 

Andariel:安达利尔

1."Die! maggot!"

“死罢!蛆虫!”

 

2."Fear me!"

“你条废柴怕了我罢!”

 

ACT2

 

Radament:罗达门特

1. "We...live...again...."

“俺们诈尸啦!”

 

2."Wahahahaha..."

.......................

 

Summoner:召唤者

1. "hahahahahaaa...hahahaha....ha~~~hahahaha...."

......................................................................

 

Duriel: 都瑞尔

1."Looking..for Baal??"

“在找.........巴尔吗?”

 

ACT3

 

Mephisto:墨菲斯托

 

1."You're too late...hahahaha!"

“你太迟了.......哈哈哈哈!

 

2."My brothers have escaped you..."

“我的兄弟们早已逃离了你....."

 

ACT4

泰瑞爾

我十分驚訝!人類!!你居然完成了!!!

Diablo:暗黑破坏神

 

1. "Not even Death can save you from me.."

 “你死也逃不出我的手掌心!”

 

 

Act 5

 

Nihlathak:尼拉塞克

"I will kill you!"

"老夫....要杀你了!”

"For my homeland!"

“为吾母土!”

 

Baal: 巴尔

 

"My brothers will not have died in vain.."

“我的兄弟们,不会白死的!”

 

I have walker the earth, always searching for that which will make me whole.

HIgh in the mountains of Kilaronn, deep within Mount Arreat lies that thing.

I should have it.

My brothers will not have died in vain.(打BAAL时它说的话)

And I shall rule unchallenged.

我走过这片土地,不停地寻找那能让我完整的东西。

在高耸的卡拉隆山脉,安瑞尔山深处,放置着它。

我要得到它。

我的兄弟们不会白白的死去。

而我将不可战胜地君临天下。

 

 

3BAR:

 

“We are the spirit of Nephalem,the Ancient ones.

吾等,是为Nephalem之魂,古代之人

We have been chosen to guard sacred Mount Arreat,

吾等,乃天选之人,职镇亚瑞特神圣之巅--

wherein the Worldstone rests.

--世界之石长眠之所

Few are worthy to stand in their presence,

得面吾人者古来为稀

 

fewer still can comprehend its true purpose.

得悟其道者少而又少

 

Before you enter,you must defeat us. ”

汝踏入之前,须败吾等于先。“

 

铁匠/海法斯特:

I shall crash you.我要扁你

Now I will kill you.现在我要宰了你

Your soul is mine.你的灵魂是我的

衣卒尔:

Treat yourself.自重吧

Leave me.离我远点

You can not help me.你帮不了我

还有一段是骂泰瑞而的比较长

大菠萝:

Ah,souls fly surround me.啊,灵魂在我身边飞翔

尼拉塞克:

You have no idea of the power you face.你根本不知道你面对的是怎样的力量

I shall keep my end up Baal\'s bargain.我会遵守与巴尔的约定

另外:罗达门特和劳模都是:"HA..." 一共9下 而召唤者是淫笑到致死方休

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ddtclon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()